Връхни нотки | мандарина |
Средни нотки | мента |
Базови нотки | сандалово дърво |
Лансиран през | 2014 година |
Вид аромат | Ароматни, Зелени |
Произход | Швейцария |
Марка | Davidoff |
Тегло с опаковката (кг) | 0.2000 |
Хенри Давидов основава заедно със семейството си в началото на 20-ти век швейцарската фирма Davidoff за тютюневи изделия. През 1911 г. семейството емигрира в Швейцария, където откриват собствен магазин за тютюневи изделия през 1912 г. Зино завършва училище през 1924 г. и заминава за Латинска Америка да изучава тютюневата търговия. Посещава Аржентина, Бразилия и Куба. Зино в продължение на 2г. работи на тютюнева плантация в Куба и изучава производството на кубинските пури. Завръщайки се в Швейцария през 1930 г., той поема от родителите си управлението на магазина. Постепенно магазинът се превръща в крупно предприятие за търговия с тютюневи изделия, чиито разцвет е в край на Втората световна война. Давидов се възползва от неутралитета на Швейцария по време на войната, осъществявайки тютюнева търговия с воюващите страни, и магазинът Davidoff става център в Европа за продажба на хавански пури. След войната Давидов и неговите партньори решават да се възползват от кубинските пури, за да пробият на европейските пазари, които се доминират от германски и нидерландски производители. Тютюневите изделия се разпространяват, като използват наименования на вина от Бордо. Пурите са с имена „Шато Лафит“, „Шато Латур“ и др. Кубинската революция през 1959 г. не попречва на развитието на бизнеса на Давидов. Давидов създава специални дървени съдове за съхранение на пури. Марката Davidoff разширява продуктите си като произвежда алкохол, парфюми, кафе и луксозни тютюневи изделия – пури, цигари и тютюн за лула. Първия парфюм излиза през 1984г. и се казва Davidoff for Men, огромен успех пожънва и следващото име на марката Cool Water, един от първите парфюми в ароматната морска група, която става често имитирана от други мъжки парфюмени линии през следващото десетилетие.
Виж още продукти от тази маркаПоръчките се доставят чрез куриерска фирма Еконт Експрес
На страницата за завършване и потвърждаване на поръчка можете да изберете предпочитаният от Вас начин за доставка. Ако не сте избрали никакъв, системата автоматично ще приеме доставка до офис на Еконт.
Приблизителният период за доставка до куриерската фирма е от 1 до 3 работни дни. В 90% от случайте направена и потвърдена по телефона поръчка до 17:00 часа в работен ден се изпраща още на същия ден.
* Обработваме и изпращаме поръчката след като сме получили плащането.
На страницата за завършване и потвърждаване на поръчка можете да изберете предпочитания от Вас метод на плащане и ще бъдете прехвърлени автоматично към страницата за плащане. Ако не сте избрали никакъв метод, системата автоматично за метод приема плащане чрез наложен платеж.
При поръчка на интимни артикули ( или на всички останали при заявено от Клиента желание ) се оформят като дискретни пакетни пратки с непрозрачна опаковка. Куриерите не знаят какво има в доставяния пакет, тъй като ние държим на Вашата анонимност и не даваме информация за принадлежностите в пратката.
* ВАЖНО: Дискретните пратки са без включена опция за преглед и тест, понеже се обезсмисля идеята за дискретност.
Предоставяме ви възможността да върнете покупката в рамките на 30 дни, ако тя отговаря на условията за връщане на Р. България. Единствените разходи за ваша сметка са транспортните за доставка на продуктите до нашия офис.
Също така има възможност да дойдете лично да върнете или замените продуктите в някои от нашите офиси, като не дължите нищо за услугата. За повече информация се свържете с нас.
Стойността на върнатите продукти ще бъде възстановена по банков път, затова ви молим да ни изпратите IBAN и имената на картодържателя на имейл.
Ако възникнат допълнителни въпроси, свържете се с нас по телефона или ни изпратете запитване.
Отказ от стока по чл.55 от ЗЗП всеки потребител има право да се откаже от закупената стока в срок от 14 работни дни от датата на покупката. Опаковката на стоката, както и самата стока не трябва да бъдат повредени или използвани от клиента. Разходите по транспорта на доставка и връщане на стоката се поемат от потребителя.
За да се възползвате от гаранционно обслужване, продуктът трябва да бъде върнат с ненарушена опакова и с всички съпътстващи принадлежности.