Връхни нотки | бергамот, круша, мента, юзу |
Средни нотки | пипер, теменуга |
Базови нотки | кедър, кехлибар |
Лансиран през | 2013 година |
Вид аромат | Зелени, Цитрусови |
Произход | Япония |
Марка | Shiseido |
Тегло с опаковката (кг) | 0.2000 |
Arinobu Fukuhara е бивш началник фармацевт в японската флота и основана Apothecary Shiseido, Shiseido е японска марка за козметика, грижа за косата, грижа за тялото и парфюми, тя е основана през 1872г. Shiseido е една от най-старите козметични компании в света и е най-голямата козметична компания в Japan и четвъртата по големина компания за козметика в света. Дружеството Shiseido притежава множество марки и дъщерни дружества по целия свят, фирмата търгува на борсата в Tokyo. Въпреки, че компанията е японска, името и произлиза от един пасаж в класическия китайски текст "I Ching". В превод на името то гласи "Слава на добродетелите на великата Земя, която подхранва нов живот и ражда нови ценности". Arinobu е син на Shinzo и е първият президент на компания Shiseido. Shinzo учи Eastern medicine в Japanese university а след това заминава за America за да учи фармакология в Columbia. Shinzo се превръща в известен фотограф, и благодарение на уникалния си произход, включващ и двете източни и западни традиции, му помагат да работи и развива като аптекар за да стигне до козметичната корпорацията и марка Shiseido. Марката Shiseido е първата компания разработила лосион за омекотяване на кожата в течна форма, Shiseido също така въвежда концепцията за цветна козметика за Japan със своите седем цвята на пудра за лице, което е революция в индустрията в този момент, по време когато пудрата за лице е бял прах и е нормално по онези времена в Japan. Първия парфюм на Shiseido носи името Zen който в момента е цяла серия от дамски и мъжки аромати с 17 различни ухания. Shiseido произвеждат в сегашно време две формули, оригиналния Zen с опаковката от 1965г. и подобна формула, както и нова версия на Zen въведена през 2007г. Zen за мъже е въведен през 2009г., от бивш служител на Shiseido, марката в момента има над 44 парфюма.
Виж още продукти от тази маркаПоръчките се доставят чрез куриерска фирма Еконт Експрес
На страницата за завършване и потвърждаване на поръчка можете да изберете предпочитаният от Вас начин за доставка. Ако не сте избрали никакъв, системата автоматично ще приеме доставка до офис на Еконт.
Приблизителният период за доставка до куриерската фирма е от 1 до 3 работни дни. В 90% от случайте направена и потвърдена по телефона поръчка до 17:00 часа в работен ден се изпраща още на същия ден.
* Обработваме и изпращаме поръчката след като сме получили плащането.
На страницата за завършване и потвърждаване на поръчка можете да изберете предпочитания от Вас метод на плащане и ще бъдете прехвърлени автоматично към страницата за плащане. Ако не сте избрали никакъв метод, системата автоматично за метод приема плащане чрез наложен платеж.
При поръчка на интимни артикули ( или на всички останали при заявено от Клиента желание ) се оформят като дискретни пакетни пратки с непрозрачна опаковка. Куриерите не знаят какво има в доставяния пакет, тъй като ние държим на Вашата анонимност и не даваме информация за принадлежностите в пратката.
* ВАЖНО: Дискретните пратки са без включена опция за преглед и тест, понеже се обезсмисля идеята за дискретност.
Предоставяме ви възможността да върнете покупката в рамките на 30 дни, ако тя отговаря на условията за връщане на Р. България. Единствените разходи за ваша сметка са транспортните за доставка на продуктите до нашия офис.
Също така има възможност да дойдете лично да върнете или замените продуктите в някои от нашите офиси, като не дължите нищо за услугата. За повече информация се свържете с нас.
Стойността на върнатите продукти ще бъде възстановена по банков път, затова ви молим да ни изпратите IBAN и имената на картодържателя на имейл.
Ако възникнат допълнителни въпроси, свържете се с нас по телефона или ни изпратете запитване.
Отказ от стока по чл.55 от ЗЗП всеки потребител има право да се откаже от закупената стока в срок от 14 работни дни от датата на покупката. Опаковката на стоката, както и самата стока не трябва да бъдат повредени или използвани от клиента. Разходите по транспорта на доставка и връщане на стоката се поемат от потребителя.
За да се възползвате от гаранционно обслужване, продуктът трябва да бъде върнат с ненарушена опакова и с всички съпътстващи принадлежности.